Dagens innlegg markerer den første av mine mange skjønnhetsanmeldelser som kommer, og jeg er glad for å si at i dag gjør jeg en T3 Cura Luxe anmeldelse.
Mange av dere har sikkert hørt om de fantastiske fordelene med Dyson Supersonic hårføner, men hvor mange av dere har hørt om T3? Dyson hårføner er allment ansett som en av de beste i verden, og selv om det kan være sant, er det også den dyreste til nesten $400 RRP.
T3 Cura anmeldelse: T3 hårføner vs Dyson
T3 hårpleie er et konkurrerende merke fra Dysons, og har etablert seg på markedet som en førsteklasses leverandør av skjønnhetsverktøy – verktøyene deres spenner fra krølltang til rettetang og hårføner. Et av deres mest populære produkter er kur hårføner modeller, som selges for $250-$285.
Det som skiller T3 Cura fra konkurrerende merker er at hårføneren er lastet med negative ioner, som hjelper håret å tørke raskere og gjør det mykere lenger. Faktisk lover T3 opptil 75 % raskere tørketid enn vanlige hårfønere.
T3s representanter fortalte meg til og med at det å bruke T3-produkter tilsynelatende er sunnere for håret ditt enn å la det lufttørke. Selv om jeg er litt skeptisk til den uttalelsen, viser den absolutt at produktet er designet med minimal varmeskade i tankene.
Nå som du vet alle påstandene som forhandlerne har gitt, la oss komme inn på den faktiske T3 Cura-anmeldelsen: Fungerer det, og er det verdt pengene?
Først av alt, la oss starte med utseende. Jeg vet at utseende ikke har noe å gjøre med ytelsen til et produkt, men personlig anser jeg det som veldig viktig når jeg kjøper nye gadgets.
T3s Cura Luxe er uten tvil den vakreste hårføneren jeg noen gang har sett. Som du kan se av bildene, er designen på hårføneren veldig feminin, elegant og (tør jeg si) Instagrammabel. Jeg setter stor pris på rosegulldetaljer, og det kombinert med et hvitt ytre er absolutt perfeksjon for meg.
Foretrekker du mørkere farger, kommer Cura Luxe også inn svart og midnattsblå .
.
Det er tre forskjellige varmeinnstillinger og to forskjellige hastighetsinnstillinger på T3 Cura Luxe som lar deg tilpasse din hårtørkeopplevelse.
Disse innstillingene er laget for å utfylle ulike hårteksturer og ulike behov du måtte ha – hvis du for eksempel ønsker å føne håret med en børste, kan den varmeste innstillingen være det beste valget, mens hvis du bare vil ha Hvis håret tørkes så raskt som mulig, vil de kalde innstillingene sannsynligvis være de beste for deg.
Det er også en låst kjøleluftknapp, som lar deg blåse håret med den kjøligste luften som mulig samtidig som du sørger for at tørketiden din er optimal.
Personlig bruker jeg ikke hårføner på daglig basis og når dem bare hvis jeg skal ut umiddelbart etter å ha dusjet. Dette er mest fordi jeg liker å vaske håret mitt om kvelden, og jeg har ikke noe imot å vente et par timer til det tørker hvis jeg ikke har noe sted å gå.
Men hvis jeg reiser eller har det travelt, trenger jeg alltid en hårføner. Jeg har gitt Cura et par forsøk før jeg skrev denne T3 Cura-anmeldelsen, og jeg kan ikke understreke nok hvor mye jeg elsker den.
Min forrige hårføner var en billig hårføner ($50) fra Babyliss, og av en eller annen grunn når jeg tørket håret med den, ble håret mitt alltid fanget opp i luftveiene, og jeg måtte enten rive det bort eller klippe det bort. Det var noen smertefulle, triste tider.
Ikke bare er min nåværende Cura-hårføner mye mer skånsom mot håret, den er også mye raskere. Håret mitt kommer ned til omtrent brystområdet mitt, og selv om det ikke er veldig tykt, er det heller ikke det fineste håret. Med Cura-tørketrommelen tar det meg omtrent 15 minutter å tørke og style håret mitt, og det er utrolig raskt for meg.
Ioneteknologien gjør også håret mitt mye glattere og blankere, spesielt sammenlignet med hårføneren jeg brukte før.
En ting jeg vil påpeke er at denne hårføneren ikke er en stille hårføner. Dette er ikke et problem for meg personlig, men hvis det er noe du ser etter i en hårføner, er dette kanskje ikke noe for deg.
Så, vil jeg anbefale det? Helt sikkert! Er det verdt pengene – ja, det tror jeg det er.
Se de siste prisene på T3 Cura Luxe på Nordstrøm , T3 , Ulta eller Bloomingdale's .
T3 Cura anmeldelse: T3 hårføner vs Dyson / Image Via Dine & Fash
Nå vet jeg at mange av dere kanskje tenker hvordan T3 Cure sammenligner med Dyson Supersonic . For å være helt ærlig, er de begge fantastiske hårfønere i seg selv, men det er et par forskjellige funksjoner ved begge apparatene.
Jeg har hatt sjansen til å prøve ut Dyson Supersonic hårføner både hos en venn og en salong jeg besøkte, så jeg ville gi dere en kort sammenligning av produktene basert på mine personlige erfaringer.
Som jeg nevnte tidligere, selges Dyson for rundt $400, mens T3 Cura selges for $200 og Cura Luxe for $285.
T3 Cura hårføner kommer med en enkelt generell dyse, mens Cura Luxe kommer med to munnstykker: en for generell hårstyling og en for presis styling, som å øke volumet ved røttene. En diffuser er ikke inkludert, men kan kjøpes for $30.
Dyson kommer med 2 dyser – en for generell styling og en for generell styling, samt en diffuser for krøllete hår.
Både Dyson og T3 hårfønere er ekstremt raske hårfønere. Dyson bruker den samme luftstrømsteknologien som den gjør i sine støvsugere, som lar dysen fordele luft over en bred overflate, noe som resulterer i mindre varmeskader og raskere tørketid.
På den annen side er T3-teknologien avhengig av ionteknologi for å øke hårets glatthet, samt gi en raskere tørketid.
Dyson har 3 forskjellige hastighetsinnstillinger og 4 forskjellige varmeinnstillinger - et nivå høyere enn T3 Cura. Cura Luxe har imidlertid 5 varmeinnstillinger og 2 hastighetsinnstillinger.
Dyson. Dysons Supersonic hårføner bruker de samme luftstrømprinsippene som Dysons andre produkter som skrivebordsviften. Den har også en miniatyrisert luftpumpe i håndtaket, som lar hårføneren tørke håret mye roligere enn noen annen hårføner på markedet.
Igjen, min stemme måtte gå for Dyson. Ikke bare er den ekstremt lett, den er også veldig liten sammenlignet med tradisjonelle hårfønere.
Dysons utseende kan være litt rart, men det er det som gjør den så flott for å reise. Dyson-produkter er også utstyrt med en bæreveske, så det er tydelig å se at produktet er designet med tanke på den reisende.
Totalt sett vil jeg hevde at begge hårfønere fungerer like bra, og at ytelsen ikke bør være det du trenger å vurdere når du kjøper den ene eller den andre. Det du bør vurdere er prispunktet, lydstyrken til hårføneren, vekten og størrelsen på den, og til en viss grad utseendet.
Så hvis prisen ikke er et problem, vil jeg definitivt anbefale Dyson Supersonic, men hvis du ser etter en hårføner som gjør en like god jobb, men som mangler ekstra funksjoner som det lave støynivået og den lette vekten, gå for T3 Cura eller T3 Cura Luxe.
Selv om Cura Luxe kommer med flere innstillinger enn den originale Cura, vil jeg likevel anbefale å bare velge en farge du liker best, og gå med det.
For å se den nyeste prisen og lese flere anmeldelser av T3 Cura og Cura Luxe, gå til Nordstrøm
Hvis du ønsker å lese flere anmeldelser om Dyson Supersonic, kan du gjøre det videre Nordstrøm også.
Jeg håper du likte denne T3 Cura-anmeldelsen! Fortell meg hvilken hårføner du bruker i kommentarene nedenfor.
xx
9 rimelige produkter som Olaplex
De beste Dyson Airwrap-alternativene
5 rimelige produkter som oVertone som gir deg fantastisk hår
Bla gjennom alle skjønnhetsartikler
Hvis du likte denne artikkelen, vennligst fest den på Pinterest, fordi den hjelper oss å vokse!